Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    И аз смених термостата днес и ще видя как е. Но го смених за около час-час и нещо, а не както казва колегата Миро за 20 минути.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от gaiska
      Но го смених за около час-час и нещо, а не както казва колегата Миро за 20 минути.
      Е ако знаш какво правиш са точно 3 болта + 4 скобички на маркучите (ако са оригиналните се махат с клещи за секунди). Повече време отнемат бобините ако решиш да ги сваляш, че малко се пречкат. В интерес на истината 2-рия път стана за 20 мин
      Lancia Dedra 1.6 i.e.
      Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V

      Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните и сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от hsr
        Първоначално публикувано от The_Game
        Днес сутринта следих внимателно датчика за температурата.
        Та той беше постоянно с малко над чертата между 50 и 90.

        Още от града умря там по магистралата не качи повече после към 5 като се прибирах пак показваше толкова.

        Има си парно и това за мен е нормалната температура. Карах със 100-110.
        Колега не ми се влиза в безсмислени спорове,но при положение,че термостата "отваря" на 87 гр. едва ли температура от 70-75 е нормална
        Аз преди 3 дни смених моя и разликата е ОГРОМНА.
        Пяля колата и тръгвам без да чакам да позагрее на място и след околу 5-6 км. каране с не повече от 1800-2000 об. колата вече е направила около 87-88 гр.( милиметър-два преди 90 гр.).Чак взех да се плаша като видях колко бързо загрява и се зачудих да не би да съм забравил да налея антифриз Изминах околу 50 км.(малко градско и повече извингр.) и стрелката нито веднъж не мръдна оттам-без значение с каква скорост карах тя си стоеше като залепена :P
        От парното и преди бях доволен,но сега... на 1-2 след няколко минути в колата не може да се стои и се налага да отварям прозореца,а температурата навън е под 0-та
        Абе с 2 думи струва си 60-те лева и нервите покрай смяната :P

        Прав си. Ама и при мен преди със наполовина отворения термостат от към парно я нямаше, Сега с този е както казваш ти след 1-2 минути вече си духаше топло.

        Може самия датчик в таблото да не ми показва правилно.
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ivansirakoff
          на мен ми смениха моя снощи и сякаш малко по-бързо започна да вдига температурата.... за следващи впечатления ще пиша пак, но и на мен ми беше леко хладно надълго и реших да го сменя.
          ТОПЛОТО СЕ ВЪРНА, КОЛЕГИ! Доволен съм и благодаря пак на клубния сервиз


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #65
            didofurnira

            и при мене са върна срещу 72 лв термостат BEHR
            сам си го смених нищо работа за около 40мин. не е толкова страшно
            при +5 градуса колата загря за 3мин. до 70 градуса
            туй не съм го виждал никога
            след като влезе в режим като застана ми ти тя стрелка на около 87 градуса та не мръдна бе

            и това благодарение на форума че го има
            alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

            Comment


            • #66
              @Kostadin
              Колега недей прави сравнение с миналата година - беше мека зима. 2 ро сменил си водна помпа .Перката беше ли напукана в участъка , който се набива на остта ?? Ако да е превъртала .

              Внимавай с датчика за включване на радиатора . Има невероятни боклуци , които изкарват цял половин ден - имам горчивия опит от август месец.
              Ако имаш климатроник вентилатора се включва на бавни обороти след около 5 сек.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #67
                Прав си за трите болта и четирите скоби , но явно опита ми е малък с махането на такъв тип скоби , та направо се измъчих.
                Незнам за колегите , но аз и преди си имах парно. Сега обаче на дълго температурата не пада под 80-90 градуса. Супер!
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment

                Working...
                X